Rabu, 20 Juni 2018

Sperma kan acne overwinnen, echt waar?

http://smartdetoxsynergybandung.com/jual-smart-detox-di-kota-bandung/smart-detox-di-cibiru/

Sperma kan acne overwinnen, echt waar?

 

In het moderne tijdperk met de nieuwste innovaties op schoonheidsbehandelingen lijkt er een mythe te bestaan ​​van sperma-vloeistof die huidproblemen kan genezen. Van sperma is bekend dat het wat voedingsstoffen bevat, zoals eiwitten, zink, magnesium, calcium, kalium en fructose. Volgens een studie uitgevoerd door het Instituut voor Biologie en Geologie Universiteit van Tromsø, Noorwegen, bevat sperma ook een antioxidant genaamd spermine. Hierdoor zijn er momenteel zelfs mensen die sperma als masker of gezicht maken. Erkend door sommigen die het hebben geprobeerd, waaronder voormalig Cosmopolitan-redacteur Helen Gurley Brown, actrice Heather Locklear en schoonheidsblogger Tracy Kiss, kunnen sperma acne genezen, de huid er jonger laten uitzien, rimpels verhullen en zelfs rosacea genezen. Facial spermine ooit aangeboden door Townhouse Spa New York voor een prijs van US $ 250 of ongeveer Rp 3 miljoen. Er is ook een crème met spermine van SkinScience, een merk van schoonheidsproducten uit Noorwegen. Hoewel de werkelijke voedingsstoffen uit sperma kunnen worden verkregen uit veiligere huidverzorgingsproducten, beweren ze dat de ervaren huidproblemen inderdaad zijn verholpen. Gerapporteerd door Care2 krijgt Tracy een spermadonatie van een vriend die een gezonde levensstijl heeft. Is het echt veilig om sperma te gebruiken als een huidverzorging?

 

Blijkbaar heeft een dermatoloog een andere mening. Twee dermatologen uiten hun mening: de vloeistof bevat een combinatie van sperma, enzymen, zuren en lipiden. Gezien de inhoud ervan, hoewel het de potentie heeft om dode huidcellen te helpen exfoliëren, heeft het de neiging irritatie te veroorzaken als het op de huid wordt aangebracht en enige tijd het zwijgen op te leggen, zei Dr. Joshua Zeichner, leider van Cosmetic and Clinical Research Department of Dermatology Mount Sinai Hospital, zoals geciteerd uit Cosmopolitan.Dilansir door Yahoo! Schoonheid, het is ook goedgekeurd door de dermatoloog Cybele Fishman, MD. De alkalische aard van het sperma is niet geschikt als het wordt aangebracht op de huid met zure eigenschappen. Het plaatsen van een alkalische substantie zoals sperma verstoort de beschermende huid zodat de huid vatbaar wordt voor infecties en oxiderende middelen, waardoor de huid veroudert door het beschadigen van collageen en elastine, zei Cybele.Memang-sperma zink en koper hebben dat bruikbaar is voor de huid . Zink is goed voor het behandelen van acne in het gezicht en koper is een essentieel mineraal voor enzymen die helpen bij het maken van collageen. Cybele geeft echter toe dat de inhoud heel weinig in het sperma zit. Er zijn nog andere, betere en natuurlijkere manieren dan sperma. Met zoveel goed geformuleerde en effectieve acnebehandelingen, raad ik aan gelaatsbehandelingen op traditionele producten te blijven vertrouwen in plaats van sperma te gebruiken om je acne te behandelen, Dr. Joshua, zoals geciteerd uit Allure. Een ander risico is zeker het potentieel voor seksueel overdraagbare aandoeningen. dat kan worden geleden door donoren. Hoewel het niet bekend is of het zich kan verspreiden naar de huid van een persoon, wil je natuurlijk geen herpes- of chlamydia-bacteriën in het gezicht, toch? (kik / kik)

 

2 komentar:

  1. Ik ben 47 jaar oud en vrouw. Ik kreeg een paar jaar geleden de diagnose COPD en ik was niet meer bang! Mijn longfunctietest gaf een capaciteit van 49% aan. Na een jaar geleden griep te hebben gehad, bleven de kortademigheid, het hoesten en de pijn op de borst zelfs na een antibioticabehandeling. Ik rook al 36 jaar twee pakjes per dag. Geboren zonder borstbeen zorgde ervoor dat mijn ribben slechts een centimeter van mijn ruggengraat verwijderd waren, wat resulteerde in onderontwikkelde longen. Toen ik 34 was, werd ik geopereerd en het werd verholpen. Helaas heeft mijn roken alleen maar meer schade aan mijn reeds onderontwikkelde longen veroorzaakt. Het probleem was dat ik graag rook en niet wil opgeven! Heb het al twee keer eerder geprobeerd en werd bijna gek en wil dat niet nog een keer meemaken. Ik zag de angst in de ogen van mijn man en kinderen toen ik hen over mijn toestand vertelde, en toen begonnen ze zelf een oplossing te vinden om mijn toestand te verhelpen. Ik ben nu 47 bij wie de diagnose COPD-emfyseem werd gesteld, waarvan ik weet dat het uit mijn jaren kwam van roken. Ik begon met roken op school toen roken sociaal acceptabel was. Ik herinner me dat roken in ziekenhuizen was toegestaan. Het was toen niet bekend hoe gevaarlijk sigaretten voor ons waren, en het leek alsof iedereen rookte, maar ik was in staat om van mijn COPD-longaandoening af te komen door de hulp van dr. Akhigbe totale geneeskrachtige kruidengeneeskunde. Mijn man zag zijn getuigenis op internet dat hij zijn krachtige medicijn gebruikte om verschillende ziekten te genezen. We hebben contact opgenomen met zijn e-mail [drrealakhigbe@gmail.com} Hij heeft de juiste kruidenformule om u te helpen bij het wegwerken en herstellen van longaandoeningen en andere ziekten, zal u volledig en permanent genezen met zijn natuurlijke biologische kruiden. We hebben het medicijn per koerier ontvangen onderhoud. Ik wens dat iedereen die op jonge leeftijd begint met roken, beseft wat er uiteindelijk met hun lichaam zal gebeuren als ze hun hele leven doorgaan met die gemene gewoonte.
    Dr. , STAPHYLOCOCCUS, HEPATITIS A / B, SNELLE EJACULATIE, IMMUNOTHERAPIE, GONORRHEA, SYFILIS, AFVAL / RUGPIJN, PELVISCHE ONTSTEKING, LULVERGROTING, HARTZIEKTEN, TERMINALE ZIEKTE, ZIEKTE, ZIEKTE VAN DE KLEUR, ACHTERGROND GRAVEN ZIEKTE, GEHOORVERLIES, INTERSTITIËLE CYSTITIS, LEUKEMIE, MEERVOUDIGE SCLEROSE, OBESITAS, RABY'S, SCOLIOSE, INFLUENZA, POLIO, JACOB, ENZ. Als u op zoek bent naar uw genezing, neem dan contact op met dr Akhigbe via zijn e-mail drrealakhigbe@gmail.com of neem contact op met zijn whatsapp-nummer +2349010754824
    God zegene u, Dr. Akhigbe, voor uw goede handwerk in mijn leven.

    BalasHapus
  2. Bien que la thérapie soit devenue plus tolérable et qu'une fois que les tables de CDF quotidiennes aient facilité l'adhésion au traitement prescrit, elle exige toujours que les patients prennent leurs médicaments régulièrement pour obtenir une suppression virale soutenue. Lorsque l'observance du traitement est inadéquate et que la réplication n'est donc pas supprimée, mais dr itua a promis et a tenu sa promesse en me disant que je partagerai son travail avec les personnes souffrant d'infertilité, d'herpès, de cancer du col de l'utérus, de cancer des os, de cancer du cerveau, de la prostate Cancer, leucémie, tumeur cérébrale, cancer du sein, cancer du sang, cancer du rein, hépatite A/B, fibrome, VIH/sida, maladie d'Alzheimer, arthrite, BPCO, diabète, inflammation du foie/rein, glaucome, cataracte, dégénérescence maculaire, Maladie cardiovasculaire, maladie pulmonaire. hypertrophie de la prostate, ostéoporose. maladie d'Alzheimer, VPH,
    Démence. Fibromyalgie, maladie de Parkinson, j'ai lu beaucoup de témoignages en ligne de Jesus McKinney,Achima Abelard et Tara Omar sur la façon dont dr itua les guérit avec sa phytothérapie. Je l'ai contacté par e-mail drituaherbalcenter@gmail.com. puis nous parlons sur WhatsApp +2348149277967 il m'a donné des instructions sur la façon de le boire pendant deux semaines puis après l'avoir bu pendant deux semaines je suis allé faire un test puis j'ai découvert que j'étais guéri du VIH et du VPH, je le remercie, je lui envoie aussi un peu d'argent pour l'appréciation, contactez ce grand médecin de fines herbes si vous êtes une personne malade.

    BalasHapus